+48 732 799 879 kliknij i zadzwoń    Warszawa       kontakt@mikjafaszcza.pl

Squeeze page

Poprowadzę dla Ciebie newsletter oraz londingpage

Co to Squeeze page?

Squeeze page (strona formularza) to rodzaj landing page, którego celem jest pozyskanie adresów e-mail od potencjalnych klientów. Squeeze page jest stworzona w taki sposób, aby użytkownik był skłonny podać swój adres e-mail w zamian za cenną ofertę lub informację.

Na squeeze page znajduje się zwykle krótki formularz kontaktowy, w którym użytkownik musi podać swój adres e-mail, aby otrzymać dostęp do oferty lub informacji. Często na squeeze page stosuje się techniki marketingowe takie jak “lead magnet” (magnes przyciągający), czyli dodatkowa darmowa wartość dodana do oferty, np. darmowy e-book lub poradnik, co zwiększa skłonność użytkowników do podania swojego adresu e-mail.

Squeeze page jest skutecznym narzędziem w pozyskiwaniu potencjalnych klientów i budowaniu listy mailingowej, którą można wykorzystać w przyszłych działaniach marketingowych, np. w kampaniach e-mail marketingowych.

Jeśli chcesz zwiększyć swoją skuteczność w pozyskiwaniu leadów, to warto skorzystać z usługi tworzenia squeeze page. Oferuję profesjonalne tworzenie formularzy, które skutecznie zachęcą Twoich potencjalnych klientów do podania swojego adresu e-mail w zamian za cenną ofertę.

Wspólnie opracujemy odpowiednią strategię dla Twojej firmy, a ja zajmę się resztą. Stworzę dla Ciebie unikalny projekt strony, który w sposób atrakcyjny przedstawi Twoją ofertę i zachęci do podania adresu e-mail. Zadbam także o to, aby strona była w pełni responsywna i dopasowana do różnych urządzeń, co pozwoli na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w pozyskiwaniu leadów.

Z mojej usługi korzystają zarówno duże, jak i małe firmy, które chcą zwiększyć swoją bazę potencjalnych klientów i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Skontaktuj się ze mną, aby porozmawiać o szczegółach i poznać korzyści, jakie przyniesie Ci profesjonalnie stworzona squeeze page.

Co to Landing page?

Landing page (strona docelowa) to strona internetowa, na którą użytkownik jest kierowany po kliknięciu w link lub reklamę. Celem landing page jest zachęcenie użytkownika do podjęcia określonej akcji, takiej jak np. wypełnienie formularza, dokonanie zakupu lub pobranie pliku.

Landing page jest zwykle stworzona w sposób zwięzły i przystępny, skupiając uwagę użytkownika na jednym konkretnym celu. Zawiera ona informacje na temat oferty lub produktu, którym użytkownik jest zainteresowany, oraz zachęca go do wykonania określonej akcji. Często zawiera elementy takie jak nagłówek, opis oferty, grafiki lub wideo oraz formularz kontaktowy lub przycisk wywołujący określoną akcję.

Landing page jest ważnym narzędziem w działaniach marketingowych, ponieważ pozwala na skuteczne kierowanie użytkowników na stronę, która jest zoptymalizowana pod kątem konwersji. Dzięki temu można zwiększyć skuteczność działań marketingowych i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe.

Przewiń na górę
Layer 1